Onze missie is om een duurzame relatie aan te gaan,
waarbij de klant en de schoonmaakmedewerker centraal staan
Schoonmaakmedewerker 3.0
Onze medewerkers zijn het belangrijkst onderdeel van de onderneming. Daarom gaan wij uit van de kracht van de medewerker. Onze medewerkers worden opgeleid zodat zij compleet zelfsturend worden.
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen opdrachtgever en is instaat zelf beslissingen te maken. Dit leidt in de praktijk niet alleen tot meer werkplezier maar ook tot een beter resultaat. Hierdoor bieden wij onze medewerkers:
- Duurzame arbeidsplaatsen
- Eerlijke beloning tegen acceptabele werkdruk
- Zinvolle arbeidsplekken in plaats van noodzakelijke
- Een werkplek waar zij gezien worden als mens en niet als arbeidsmiddel
De kracht van samenwerken
Door medewerkers in teams te plaatsen maken zij gebruik van de kracht van samenwerken. Binnen deze teams worden zij uitgedaagd om zichzelf te ontwikkelen en bij te dragen aan de ontwikkeling van collega’s. Waardoor sterke eigenschappen en vaardigheden van een individu ook bijdragen aan het succes van de ander. Innovatieve oplossingen worden gedeeld om de facilitaire bedrijfsvoering ook bij andere opdrachtgevers naar een hoger level te blijven tillen.
Waarom wij geloven in deze manier van werken? De medewerkers die de reguliere functie van schoonmaakmedewerker zijn ontgroeid kunnen wij aan ons binden. Waardoor zij zich onderscheiden op de volgende gebieden:
In staat zijn het werk zelfstandig in te delen en anticipeert op de behoeftes van de gebruikers van het pand.
In staat zijn om resultaatgericht schoon te maken. Wat schoon is hoeft immers niet nog een keer schoongemaakt te worden?! Met ondersteuning van technologie toetsen onze schoonmaakmedewerkers en u als opdrachtgever samen het resultaat. Door te werken met een lerende vorm van toetsing, blijft de manier van kwaliteit toetsen zich ontwikkelen op de wensen en behoeftes van zowel u als het object.
Betrokkenheid: Onze medewerkers worden met zorg geselecteerd zodat er een ideale match ontstaat tussen medewerker en opdrachtgever.
Facilitaire zintuig: Onze medewerkers worden opgeleid zodat zij over een facilitair zintuig beschikken. Hierdoor zijn zij in staat om mee te denken over zaken binnen zijn/haar specialisme maar ook andere onderdelen van het facilitair werkveld. Zoals het melden van storingen en mankementen aan uw pand of oplossingen om dagelijkse vervuilingen te verminderen.
Dit facilitaire zintuig is de basis om onze medewerkers op te leiden tot schoonmaakmedewerker 3.0